text.skipToContent text.skipToNavigation

Česta pitanja (i odgovori)

Na koje sve načine mogu platiti naručene proizvode?

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:

- pouzećem (plaćate gotovinom ili digitalno – aplikacijom KEKS Pay)

- virmanom: plaćanje predračunom (nakon završene narudžbe dobit ćete e-poruku s podatcima za uplatu. Nakon primitka uplate naručene proizvode otpremit ćemo vam bez otkupnine.)

- kreditnim i debitnim karticama:

     - Diners, Visa, MasterCard i Maestro jednokratno

     - kreditnom karticom Premium Visa do 12 rata

     - karticama Privredne banke Zagreb: Visa i Maestro do 12 rata

     - karticama Zagrebačke banke: Visa, MasterCard i Maestro do 12 rata (za iznose veće od 10 €)

     - kreditnom karticom Diners do 12 rata.

Je li plaćanje putem interneta sigurno?

Potpuno ste sigurni dok kupujete na internetskim stranicama www.zutiklik.hr. Tajnost vaših podataka zaštićena je i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem protokola Secure Socket Layer (SSL) sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihova prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedopušten pristup podatcima prilikom komunikacije između korisnikova računala i WebPay servisa te obratno. WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Webteh Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom pravilima Visa i MasterCard. Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

Koliko iznosi poštarina?

Troškovi dostave (poštarina) pridodaju se narudžbi u fazi naručivanja proizvoda i prikazani su tijekom kreiranja narudžbe u koraku pod nazivom „dostava“. Iznos poštarine je 3,39 € za narudžbe do 66,35 €, dok je za sve narudžbe iznad 66,36 € poštarina besplatna osim za izvangabaritne pošiljke za koje nadoplata iznosi 6,59 €.

Kakav je način dostave i u kojem roku?

Naručene proizvode dostavlja Paket24 – dostavna služba Hrvatske pošte:

  • Dostava za 1. zonu (listu gradova pogledajte ovdje) – naručeni proizvodi u pravilu će biti dostavljeni sljedeći dan od trenutka primitka obavijesti o preuzimanju pošiljke sa skladišta.
  • Dostava za gradove i naselja izvan 1. zone (listu gradova pogledajte ovdje) – naručeni proizvodi u pravilu će biti dostavljeni u roku od najdulje tri dana od trenutka primitka obavijesti o preuzimanju pošiljke sa skladišta.

Pojedinačna narudžba može biti podijeljena na više pošiljaka ako se naručeni proizvodi nalaze u različitim skladištima ili ako dijela naručenih proizvoda trenutačno nema na zalihi. U tom slučaju dostava se naplaćuje samo jednom bez obzira na broj pošiljaka iz jedne narudžbe.

Mogu li naručeni proizvod sam preuzeti u poštanskom uredu da ne plaćam troškove dostave?

Možete, ali samo pakete mase do 20 kg. Prilikom naručivanja proizvoda kao način dostave odaberite „Besplatna dostava u poštanski ured“ i u izborniku izaberite željeni poštanski ured. U tom slučaju dostava se ne naplaćuje.

Dostava paketa mase veće od 20 kg moguća je samo na kućnu adresu koju ste naveli prilikom naručivanja proizvoda. U tom slučaju dostava se naplaćuje 3,39 € – ako vrijednost košarice ne prelazi 66,35 € – osim za vangabaritne pošiljke za koje je nadoplata 6,59 €.

Jesu li proizvodi koje želim naručiti na zalihi?

Na internetskoj stranici Žuti klik ispod šifre svakog artikla nalazi se informacija o stanju zaliha: „Dostupnost: na zalihi“ ili „Dostupnost: nema na zalihama“.

Što ako nisam kod kuće u trenutku dostave?

U slučaju da niste kod kuće u trenutku dostave, a riječ je o paketu mase do 20 kg, dostavljač će vam ostaviti obavijest o prispijeću pošiljke. Na obavijesti je naznačena adresa poštanskog ureda te vrijeme i rok u kojem možete preuzeti svoju pošiljku. Nakon ostavljene obavijesti o prispijeću pošiljke Paket24 rok za preuzimanje je 15 dana. Rok počinje teći idućeg dana od dana ostavljanja obavijesti.

U slučaju da niste kod kuće u trenutku dostave, a riječ je o paketu mase veće od 20 kg, dostavljač će vas nazvati na telefonski broj koji ste upisali prilikom naručivanja proizvoda kako biste se dogovorili o sljedećem terminu dostave.

Kako se registrirati?

Registracija je vrlo jednostavna i za to će vam trebati samo nekoliko koraka.

1. korak: klikom na ikonu u gornjem desnom kutu  otvara se ekran za prijavu i registraciju.

2. korak: za registraciju kliknite na „Registriraj se“.

3. korak: unesite svoje podatke.

4. korak: potvrdite Opće uvjete i kliknite na „Prijavi se“.

5. korak: nakon prijave provjerite svoju e-poštu i potvrdite registraciju.

Kako naručiti?

1. korak – košarica

Izaberite svoj proizvod i željenu količinu te potvrdite odabrano klikom na gumb „Dodaj u košaricu“. Ako želite nastaviti pregledavati proizvode ili dodavati druge artikle u svoju košaricu, kliknite na gumb „X“ u prozoru košarice koja se otvara dodavanjem artikala.

Ako ste završili kupnju, otvorite košaricu u gornjem desnom kutu i kliknite na gumb „Kupi“. U tom koraku bit će vam ponuđena prijava putem korisničkog računa, društvenih mreža ili kupnja kao gost.

*U slučaju da imate promotivni kod za popust ili poklon-bon, upisujete ga u ovom koraku u za to predviđeno polje nakon čega kliknete na gumb „Primijeni“ kako bi se popust uračunao.

2. korak – prijava

Ako ste već registrirani kupac, upišite adresu e-pošte i lozinku. Ako želite nastaviti kupnju kao gost, odaberite opciju „Nastavi kao gost“. Klikom na gumb „Prijavi se ili Nastavi kao gost“ bit ćete prebačeni na odabir načina dostave.

3. korak – dostava

Izaberite adresu za dostavu koju ste prethodno unijeli prilikom registracije ili upišite novu adresu. Ako naručenu robu želite preuzeti u poštanskom uredu, označite polje „Besplatna dostava u poštanski ured“ i odaberite jedan od poštanskih ureda ponuđenih u izborniku ili pronađite svoj poštanski ured uz pomoć tražilice. Želite li naručenu robu preuzeti u paketomatu, označite polje „Besplatna dostava u paketomat“ ako je za naručenu robu omogućena isporuka u paketomat.

Proizvode dostavlja dostavna služba Hrvatske pošte Paket24. Sljedeći korak vodi vas do načina plaćanja.

4. korak – plaćanje

U ovom koraku dobivate dodatne informacije o dostavi i odabirete način plaćanja. Možete odabrati:

  • plaćanje pouzećem (samo gotovinom) prilikom dostave na navedenu adresu
  • plaćanje po predračunu
  • plaćanje različitim kreditnim karticama.

Nakon odabira željenog načina plaćanja trebate unijeti adresu za naplatu/račun. Nakon unosa adrese trebate ispod označiti kućicu kojom prihvaćate „Opće uvjete poslovanja i Pravila privatnosti“ kako biste mogli dovršiti narudžbu.

*Da bi ste dobili račun R-1 trebate nakon odabira načina plaćanja označiti kućicu „Želim račun na tvrtku / R1“. Tada će se otvoriti polja previđena za unos naziva tvrtke (pravnog subjekta) i OIB-a koja trebate popuniti.

5. korak – pregled, potvrda narudžbe i završetak kupnje

Pred vama je pregled narudžbe i broj narudžbe. Ispod naručenih proizvoda navedena je cijena narudžbe, cijena dostave i cjelokupan trošak kupnje. Klikom na gumb „Nastavi kupovati“ bit ćete vraćeni u trgovinu Žuti klik.

Ako je narudžba uspješno zaključena, na zaslonu će se prikazati sve informacije o narudžbi. Na svoju adresu e-pošte primit ćete poruku s detaljima narudžbe. Ako ste naknadno utvrdili bilo kakvo odstupanje prilikom kupnje, jednostavno nazovite na naš telefonski broj: 072 07 07 07* (pon. – petak od 7 do 19 sati, subotom od 7 do 15 sati). Naša služba za korisnike rado će vam pomoći.

*Cijena poziva obračunava se prema cjeniku telefonskog operatera kupca.

Što ako želim račun R1?

U slučaju da trebate račun R-1 trebate označiti kućicu „Želim račun na tvrtku / R1“ prilikom odabira načina plaćanja. Tada će se otvoriti polja previđena za unos naziva tvrtke (pravnog subjekta) i OIB-a koja trebate popuniti.

Nije moguće naknadno izdavanje računa R-1 po obrađenoj narudžbi.

Kako kupiti poklon-bon?

Ako želite kupiti poklon-bon, to možete napraviti na sljedeći način:

1. korak: klikom na „Sve kategorije“ u izborniku odaberite „Poklon bonovi“.

2. korak: odaberite željeni iznos poklon-bona.

3. korak: upišite adresu e-pošte od primatelja kojem šaljete poklon-bon te ime pošiljatelja i prigodnu poruku.

Ako naručujete poklon-bon za sebe, trebate upisati svoju adresu e-pošte.

4. korak: klikom na „Dodaj u košaricu“ poklon-bon stavljate u košaricu.

5. korak: klikom na „Kupi“ odlazite na „Dostavu“ gdje trebate popuniti polja svojim podatcima.

6. korak: u koraku „Plaćanje“ trebate odabrati način plaćanja:

  • plaćanje karticom
  • plaćanje predračunom

7. korak: da biste završili kupnju, trebate potvrditi Opće uvjete i Pravila privatnosti te potom odaberite „Plati“.

U roku od jednog radnog dana na primateljevu adresu e-pošte poslat ćemo kod za poklon-bon i poruku, a vama šaljemo račun.

Kako iskoristiti poklon-bon na Žutom kliku?

Ako želite dodijeljeni poklon-bon iskoristiti za kupnju na Žutom kliku, to ćete učiniti na sljedeći način:

  1. korak: nakon što ste u košaricu unijeli sve željene proizvode odaberite u pregledu košarice „Kupi“.
  2. korak: u košarici unesite promotivni kod s poklon-bona i odaberite „Primijeni“ te nastavite kupnju.

Preostali iznos kupnje (ako ga ima) bit će vam naplaćen na blagajni.

Rok iskoristivosti poklon-bona je 6 mjeseci od kupnje.

Poklon-bon ne može se zamijeniti za gotovinu.