Zatvori
banner
(0) proizvoda
Nemate proizvoda u košarici
SVE KATEGORIJE
    Filteri
    Preferences
    Pretraga

    Sva pitanja

    Kakve su na raspolaganju mogućnosti plaćanja? | Je li plaćanje putem interneta sigurno? | Koliko iznosi poštarina? | Kakav je način i rok dostave? | Mogu li naručeni proizvod sam preuzeti u poštanskom uredu da ne plaćam troškove dostave? | Jesu li proizvodi koje želim naručiti na zalihi? | Što ako nisam kod kuće u trenutku dostave? | Gdje je moja narudžba? | Kakav je postupak prilikom kupnje na internetskoj stranici? | Naručio sam proizvod, ali nisam dobio e-poruku za potvrdu narudžbe | Mogu li naručiti proizvod na neki drugi način? | Kako iskoristiti jamstvo na proizvod? | Mogu li vratiti ili zamijeniti proizvod? | Što ako je preuzeta pošiljka oštećena? |



    Česta pitanja (i odgovori)


    Kakve su na raspolaganju mogućnosti plaćanja?

    Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:
    - pouzećem (plaćate gotovinom dostavljaču prilikom dostave, bez provizije na plaćanje)
    - virmansko plaćanje: plaćanje predračunom (nakon završene narudžbe dobit ćete e-poruku s podatcima za uplatu. Nakon primitka uplate naručene proizvode otpremit ćemo vam bez otkupnine.)
    - kreditnim i debitnim karticama:
         - Diners, American Express, Visa, MasterCard i Maestro jednokratno
         - kreditnom karticom American Express do 12 rata    
         - karticama Privredne banke Zagreb Visa i Maestro do 12 rata
         - kreditnom karticom Diners do 12 rata

    - online plaćanje putem PayPal računa.      

    Za pojašnjenje načina izračuna visine otplatne rate u slučajevima obročnog plaćanja vašim karticama na www.zutiklik.hr stranicama potrebno je da se korisnik kartice obrati svojoj banci, odnosno kartičnoj kući.                                

    Je li plaćanje putem interneta sigurno?

    Potpuno ste sigurni dok kupujete na internetskim stranicama www.zutiklik.hr. Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi spriječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno. WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Webteh Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i MasterCard pravilima. Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

    Koliko iznosi poštarina?

    Troškovi dostave (poštarina) dodaju se narudžbi u fazi naručivanja proizvoda i prikazani su u sadržaju košarice prije nego što klikom na gumb „Dovrši“ završite narudžbu. U promotivnom periodu poštarina je besplatna za sve narudžbe. Nakon isteka promotivnog razdoblja iznos poštarine je 19,99 kn za narudžbe do 300,00 kn, dok je za sve narudžbe iznad 300,00 kn poštarina besplatna.

    Kakav je način i rok dostave?

    Naručene proizvode dostavlja hpekspres – dostavna služba Hrvatske pošte.

    • Dostava za 1. zonu (listu gradova pogledajte ovdje). Naručeni proizvodi u pravilu će biti dostavljeni sljedeći dan od trenutka primitka obavijesti o preuzimanju pošiljke sa skladišta. 

    • Dostava za gradove i naselja izvan 1. zone (listu gradova pogledajte ovdje). Naručeni proizvodi u pravilu će biti dostavljeni u roku od najdulje 3 dana od trenutka primitka obavijesti o preuzimanju pošiljke sa skladišta. 

    Pojedina narudžba može biti podijeljena na više pošiljaka ako se naručeni proizvodi nalaze u različitim skladištima ili ako dijela naručenih proizvoda trenutačno nema na zalihi. U tom slučaju dostava se naplaćuje samo jednom bez obzira na broj pošiljaka iz jedne narudžbe.

    Mogu li naručeni proizvod sam preuzeti u poštanskom uredu da ne plaćam troškove dostave?

    Možete, ali samo pakete mase do 20 kg. Prilikom naručivanja proizvoda kao način dostave odaberite „Osobno preuzimanje“ i u izborniku izaberite željeni poštanski ured. U tom slučaju dostava se ne naplaćuje.

    Dostava paketa mase veće od 20 kg moguća je samo na kućnu adresu koju ste naznačili prilikom naručivanja proizvoda. U tom slučaju dostava se naplaćuje 19,99 kn (ako vrijednost košarice ne prelazi 300,00 kn).

    Jesu li proizvodi koje želim naručiti na zalihi?

    Na internetskoj stranici Žuti klik ispod šifre svakog artikla nalazi se informacija o stanju zalihe: „Dostupnost: na zalihi“ ili „Dostupnost: nije na zalihi“.

    Što ako nisam kod kuće u trenutku dostave?

    U slučaju da niste kod kuće u trenutku dostave, a radi se o paketu mase do 20 kg, dostavljač će vam ostaviti obavijest o prispijeću pošiljke. Na obavijesti je naznačena adresa poštanskog ureda te vrijeme i rok u kojem možete preuzeti svoju pošiljku. Nakon ostavljene obavijesti o prispijeću hpekspres-pošiljke rok za preuzimanje je 15 dana. Rok počinje teći idućeg dana od dana ostavljanja obavijesti.

    U slučaju da niste kod kuće u trenutku dostave, a radi se o paketu mase veće od 20 kg, dostavljač će vas nazvati na telefonski broj koji ste upisali prilikom naručivanja proizvoda kako biste se dogovorili o sljedećem terminu dostave.

    Gdje je moja narudžba?

    Status narudžbe možete jednostavno pratiti u svom profilu „Moj račun“. Uđite u svoj profil i kliknite na link Narudžbe kako biste provjerili trenutačni status svoje narudžbe.

    Nakon što je dostavna služba preuzela pošiljku, na vašu adresu e-pošte bit će poslana obavijest s linkom na kojem možete provjeriti status svoje pošiljke i planirano vrijeme isporuke.

    Kakav je postupak prilikom kupnje na internetskoj stranici?

    1. korak – napunite košaricu

    Izaberite svoj proizvod i željenu količinu te potvrdite izabrano klikom na gumb „Dodaj u košaricu“. Ako želite nastaviti pregledavati proizvode te dodati nove u svoju košaricu, kliknite na gumb „Povratak na proizvode“. Ako ste završili kupnju, izaberite gumb „Na blagajnu“. U tom koraku morate navesti kontaktne podatke koji su nam potrebni za potvrdu vaše narudžbe i dostavu.

    Ako ste novi kupac, popunite sva obvezna polja, a ako ste već registrirani kupac, upišite samo lozinku. Klikom na gumb „Nastavi“ potvrđujete točnost upisanih podataka. 

    2. korak – adresa za dostavu

    Izaberite adresu za dostavu koju ste prethodno unijeli prilikom registracije ili upišite novu adresu. Ako naručenu robu želite preuzeti u poštanskom uredu, označite polje „Osobno preuzimanje“ i odaberite jedan od poštanskih ureda ponuđenih u padajućem izborniku.

    3. korak – način dostave

    Proizvode dostavlja dostavna služba Hrvatske pošte hpekspres. Sljedeći korak vodi vas do načina plaćanja.

    4. korak – način plaćanja

    U ovom koraku dobivate dodatne informacije o dostavi i odabirete način plaćanja. Možete odabrati:

    • plaćanje pouzećem (samo u gotovini) prilikom dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom

    • plaćanje po predračunu

    • plaćanje različitim kreditnim karticama

    • online plaćanje putem PayPal računa. 

    5. korak – potvrda narudžbe i završetak kupnje

    Pred vama je pregled proizvoda u košarici. Ispod odabranih proizvoda naveden je trošak dostave i cjelokupan trošak kupnje.

    Klikom na gumb „Natrag“ vraćate se na prethodni korak. Klikom na gumb „Dovrši“ potvrđujete narudžbu.

    Ako je narudžba uspješno zaključena, na zaslonu će se prikazati sve informacije o narudžbi i status u kojem se narudžba nalazi. Na svoju adresu e-pošte primit ćete poruku s detaljima narudžbe. Ako ste naknadno utvrdili bilo kakvo odstupanje prilikom kupnje, jednostavno nazovite na naš telefonski broj: 072 07 07 07* (pon. – petak od 7 do 21 h, subotom od 8 do 16 h). Naša Služba za korisnike rado će vam pomoći.

    Naručio sam proizvod, ali nisam dobio e-poruku za potvrdu narudžbe

    U slučaju da ste zaključili narudžbu, ali niste dobili elektroničku potvrdu, narudžba najvjerojatnije nije provedena ili ste pogriješili prilikom unosa adrese e-pošte. Nazovite našu Službu za korisnike na broj: 072 07 07 07* (pon. – petak od 7 do 21 h, subotom od 8 do 16 h) kako bismo provjerili u čemu je problem.

    Mogu li naručiti proizvod na neki drugi način?

    Ako želite, proizvode možete naručiti i u poštanskom uredu. U tom slučaju možete naručiti proizvode navedene u aktualnom katalogu (oglasnom letku), kao i proizvode navedene na internetskim stranicama www.zutiklik.hr.  Katalog internetske trgovine Žuti klik ćete naći u poštanskim uredima i na našim internetskim stranicama. Izabrane proizvode naručite kod djelatnika na poštanskom šalteru koji će vas registrirati putem interneta na osnovi prethodno obavljene identifikacije.

    Proizvode možete naručiti i pozivom našoj Službi za korisnike na telefonskom broju: 072 07 07 07 (pon. – petak od 7 do 21 h, subotom od 8 do 16 h). Cijena poziva obračunava se prema cjeniku telefonskog operatera kupca.

    Narudžbu možete predati i e-poštom na adresu prodavatelja: info@zutiklik.hr u kojoj ćete navesti sve potrebne podatke (ime i prezime, adresu, telefonski broj, željene artikle, odnosno šifru proizvoda te način plaćanja).

    Narudžbu možete poslati i poštom na adresu: Hrvatska pošta d.d., za Žuti klik, Jurišićeva 13, 10000 Zagreb. Obvezno navedite sve potrebne podatke (ime i prezime, adresu, telefonski broj, željene proizvode, odnosno šifru proizvoda te način plaćanja).

    Kako iskoristiti jamstvo na proizvod?

    Proizvodi imaju jamstvo ako je tako navedeno u jamstvenom listu ili na računu. Uobičajeno jamstvo na proizvode je jednu godinu osim ako uz pojedini proizvod nije priloženo drugačije jamstvo. Informacija o jamstvu istaknuta je i na internetskoj stranici uz opis proizvoda. U slučaju da takve informacije nema, proizvod nema jamstva ili je podatak u tom trenutku nepoznat. U tom slučaju možete se s pitanjem o jamstvu obratiti našoj Službi za korisnike na telefonskom broju: 072 07 07 07* (pon. – petak od 7 do 21 h, subotom od 8 do 16 h), a mi ćemo vam odgovoriti u što kraćem roku.

    U slučaju reklamacije proizvoda tijekom jamstvenog roka imate dvije mogućnosti:

    1. Proizvod (zajedno s jamstvenim listom i računom) možete poslati ili dostaviti direktno ovlaštenom servisu navedenom u jamstvenom listu.

    2. Proizvod (zajedno s jamstvenim listom i računom) možete poslati na našu adresu: Hrvatska pošta d.d., za Žuti klik, Harambašićeva 41, 10000 Zagreb, uz prethodni poziv Službi za korisnike na telefonski broj: 072 07 07 07* (pon. – petak od 7 do 21 h, subotom od 8 do 16 h), a mi ćemo ga proslijediti u ovlašteni servis.

    U slučaju potrebe slanja proizvoda na servis i ostvarivanja prava kupca na temelju jamstvenog lista trošak slanja proizvoda na servis snosi Hrvatska pošta d.d.

    Mogu li vratiti ili zamijeniti proizvod?

    Ako zbog bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom, povrat je moguć (u originalnom pakiranju) u roku od 14 dana od dana primitka robe, a Žuti klik obvezuje se zamijeniti proizvod ili vratiti novac. Prilikom dostave proizvoda uz račun ćete dobiti i obrazac za povrat. Obrazac za povrat propisno popunite i zalijepite na pošiljku. Povrat najavite pozivom Službi za korisnike na broj: 072 07 07 07* (pon. – petak od 7 do 21 h, subotom od 8 do 16 h), a pošiljku će na vašoj adresi preuzeti dostavna služba hpekspres. Također, pošiljku za povrat (mase do 20 kg) možete predati u poštanskom uredu. Trošak povrata snosi Hrvatska pošta d.d.

    Mogućnost raskida ugovora ne vrijedi:

    • za dostavu prehrambenih proizvoda, kada je originalna ambalaža otvorena ili oštećena

    • za dostavu higijenskih i proizvoda za osobnu njegu

    • za već korištene, oprane ili na bilo koji način oštećene proizvode

    • za tehničke proizvode (npr. prilikom kupnje softvera, audiomedija i videomedija itd.), ako je kupac pojedine komponente otvarao ili sastavljao

    • za lako pokvarljivu robu ili robu kojoj brzo istječe rok uporabe

    • za robu koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima

    • za isporuku alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca

    • za isporuku novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije

    Ako želite zamijeniti kupljeni proizvod, druga dostava kupljene robe je na teret Hrvatske pošte d.d. U slučaju otkazivanja narudžbe, a prije preuzimanja robe, niste dužni platiti poštarinu.

    Detaljne upute za povrat nalaze se na obrascu za povrat robe koji dobivate zajedno s računom, a Obrazac za povrat u PDF formatu možete preuzeti i ovdje.

    Što ako je preuzeta pošiljka oštećena?

    Dostavljeni proizvod obvezno pregledajte prilikom preuzimanja te provjerite postoje li eventualno vidljiva vanjska oštećenja na pošiljci ili na samim proizvodima koji se nalaze u pošiljci. U slučaju postojanja takvih oštećenja ili nedostataka molimo vas da pošiljku ne preuzimate te da nas nazovete na telefonski broj 072 07 07 07* (pon. – petak od 7 do 21 h, subotom od 8 do 16 h) kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

    Navedeno se odnosi i na slučaj kada isporučeni proizvod ne odgovara naručenom, odnosno kupljenom proizvodu.

    VAŽNO: krajnji rok za prijavu oštećenja pošiljke je najkasnije dva dana od dana preuzimanja iste.

    Za sva dodatna pitanja slobodno nam se javite na info@zutiklik.hr. Odgovorit ćemo vam u najkraćem mogućem roku.

    *Cijena poziva obračunava se prema cjeniku telefonskog operatera kupca.