Zatvori
banner

(0) proizvoda
Nemate proizvoda u košarici
SVE KATEGORIJE
    Filteri
    Preferences
    Pretraga

    Kineziološka traka

    Cijena: 32,50 kn

    Brand: NO
    Šifra: 634706-16.0.5859
    Dostupnost: Na zalihi
    Očekivani rok dostave: 1-3 dana
    Bilo da trenirate za svoj prvi maraton, pripremate se za svoju prvu igru, dostizanje osobnog cilja u fitnessu ili samo pokušavate preživjeti dan, ništa Vas ne usporava toliko kao bol i ozljede. Kineziološke trake su lagane, udobne za nošenje i mogu se koristiti za mnoge uobičajene ozljede kao što su bol donjeg dijela leđa, bol u koljenu, bol u ramenu, sindrom karpalnog tunela, uganuće gležnjeva, išijatikus, teniski lakat i slične druge tegobe. Kineziološke trake pružaju olakšanje od boli i podršku tijelu tako da ne morate usporiti u ostvarivanju svojh ciljeva.

    Zašto koristiti kineziološke trake?

    KT pomaže smanjiti pritisak na tkivo te može smanjiti nelagodu ili bol. Pravilno ljepljenje pruža podršku mišićima poboljšavajući sposobnost mišićne kontrakcije, čak i kada je slab pomaže mišiću da se prekomjerno ne rasteže ili prekomjerno ne stišće.

    Kada je područje tijela ozlijeđeno udarcem ili prekomjernom uporabom, na tom mjestu nakuplja se limfna tekućina, uzrokujući upalu i oticanje. Ta akumulacija limfnih tekućina može uzrokovati povećani pritisak na mišiće i tkivo, što može izazvati znatnu nelagodu ili bol. Vjeruje se da ukoliko se pravilno primjenjuju, KT podiže kožu, dekompresira slojeve fascie, omogućujući veće kretanje limfne tekućine koja prevodi bijele krvne stanice kroz tijelo i uklanja otpadne proizvode, stanične ostatke i bakterije.

    Obilježja i prednosti kinezioloških traka

    Kinezio trake su visokokvalitetne trake izražene od pamučne tkanine koja "diše" - rastezljive su, samoljepljive i jednostavno se fiksiraju. Trake različitih boja su izrađene od materijala jednake elastičnosti i karakteristika, ali imaju različit učinak s obzirom na terapijska svojstva pojedine boje. Standardna veličina zamotane trake je 5x5 cm.

    Kineziološke trakeJednostavna primjena - Fleksibilne i udobne za nošenje | Može se nositi nekoliko dana
    Vodootoporne - mogu se nositi tijekom bavljenja sportom na vodi i prilikom tuširanja | Ne nadražuju kožu
    Pomažu u otklanjanju boli | Ne sadrže kemikalije

    Video upute

    Kako rezati kineziološku traku:

    Lijepljenje kineziološke trake na bolno koljeno:

    Kako zalijepiti kinezio traku?

    Uz savjetovanje i nadzor medicinskog stručnjaka ili fizioterapeuta mogli biste samostalno koristiti kinezio traku kao oblik liječenja protiv bolova i kod ozljede između posjeta ordinaciji. Da biste koristili kineziološku traku, trebate očistiti kožu, pripremiti traku i zatim ju učinkovito zalijepiti. Također je važno da pravilno nosite i uklonite traku.

    1.Osiguranje da će traka dobro držati

    Zalijepite testnu traku.
    Neki ljudi mogu imati alergijsku reakciju na kinezio traku. Zbog toga biste trebali primijeniti malu testnu traku na 24 sata prije nego što potpuno nalijepite traku na tijelo. Ako dođe do iritacije kože poput crvenila, odmah uklonite traku.

    Uklonite suvišnu kosu s tijela.

    Male količine dlačica neće utjecati na učinkovitost trake. Veća količine raspuštene kose i dlaka može otežati da se traka drži na koži. Pokupite kosu u rep tako da Vam ne smeta pri postavljanju trake.

    Očistite kožu prije apliciranja kineziološke trake.
    Prije primjene kineziološke trake na kožu trebate paziti da je područje čisto i bez ikakvih ulja ili losiona. Operite kožu sapunom i vodom ili istrljajte alkoholom prije nanošenja trake.

    Dopustite da se područje potpuno osuši.
    Nakon čišćenja pazite da je koža potpuno suha prije nanošenja trake. Vlažnost može utjecati na prianjanje. Ako primjenjujete kinezio traku nakon vježbe pričekajte da se tijelo prestane znojiti.

    Postavljajte traku jedan sat prije atletske aktivnosti. Kinezio traka treba vremena da prione za kožu.

    Kao rezultat toga, trebate pričekati barem jedan sat nakon što zalijepite traku na kožu prije nego se uključite u fizičku aktivnost koja može uzrokovati znojenje. Isto tako, trebali biste izbjegavati kupanje i tuširanje u prvom satu nanošenja trake.

    2. Postupak postavljanja kinezio trake na kožu

    Čitava umjetnost razvila se o načinima primjene kineziološke trake.
    No način apliciranja obično ovisi o veličini pogođenog dijela tijela i rezultatima koji se pokušavaju postići. Prije upotrebe trebali biste posjetiti fizioterapeuta ili fizijatra, kako biste naučili koja je pravilna jačina i poravnanje koje treba koristiti za tretiranje tegoba.

    Nekoliko općih pravila:

    Y traka oblikovana u Y postavlja se preko ciljnog mišića te se koristi za okruženje mišića i može ili poticati ili olakšati mišićne podražaje. Traka bi trebala biti malo duža od ciljnog mišića.

    I trake se koriste za akutne ozljede i pomažu kod uobičajenih ispravaka . U tom slučaju stavljate jednan ravan komad trake duž ciljnog mišića.

    X traka je kada traka formira X oblik preko zahvaćenog mišića. Ovo se koristi kada se obik mišića mijenja s kretanjem. Tako će se traka kretati s mišićima pružajući kontinuiranu podršku. Npr. može se koristiti na romboidima (gornji dio leđa i ramena).

    Fan/web traka koristi se na sličan način kao i traka X; međutim, jedan kraj ostaje netaknut, dok se drugi kraj prostire u obliku mreže preko mišića.

    Izrežite potrebnu količinu trake.

      

    Kineziološka traka može biti zapakirana u obliku role ili precizno izrezanih oblika. Ako koristite rolu kinesiološke trake, odmotajte i odrežite količinu trake koju trebate. Zatim, oko krajeva vrpce škarama zaoblite kuteve. To će spriječiti da se traka odljepljuje i odstrani od kraja.

    Ako koristite već označene i izrezane trake, rastrgajte trake duž zupčastog ruba.

    Savijte zglobove prije nanošenja trake.

    Ako primjenjujete kinezio traku na zglobu kao što je koljeno ili lakat, uvijek biste trebali početi sa zglobom u savijenom položaju. Ako se traka nanosi na koljeno ili lakat u ispruženom položaju, traka će se skinuti nakon što se počnete kretati.

    Pričvršćivanje trake.

    Otrgnite površinski dio otprilike 5-7,5 cm od kraja trake kako biste njen kraj pričvrstili na željeno mjesto. Taj dio pričvrstite izravno na kožu. Iznimno je važno da taj dio trake ne rastežete. Ako ga rastegnete, to bi moglo prouzročiti odljepljivanje trake te primjena iste neće biti dovoljno učinkovita.

    Rastegnite traku preko kože.

    Nakon što ste pričvrstili traku na kožu, možete početi rastezati traku preko željenog mišića. Količina rastezanja koju koristite ovisit će o vrsti tretmana. Na primjer, ako želite stimulirati mišić koji se muči pri izvođenju, trebali biste koristiti 15% -50% rastegnuća. To će ublažiti bolove mišića i napetost.

    Ako pak želite olakšati bol kod mišića koji je preopterećen, trebali biste koristiti 15% -25% rastegnuća.

    Odlijepite papirnati dio vrpce u manjim segmentima.

    Ovo možete izvesti tako da traku pridržavate po sredini te lagano trgate i vučete papirnatu pokrivku. Ako odlijepite previše papirnatog sloja odjednom, traka bi se mogla zalijepiti sama za sebe te tako neće biti upotrebljiva. 

    Izbjegavajte dodirivati ljepilo. To može utjecati na ljepljivost trake te može prouzrokovati odljepljivanje trake s kože.

    Pričvrstite kraj trake na kožu.
    Zadnjih 5-7,5 cm trake bi trebalo zalijepiti na kožu bez rastezanja trake. Izbjegavajte lijepiti traku samu za sebe. Traka se neće dobro držati na taj način te bi se vrhovi mogli smotati.

    Pritišćite traku od sredine prema rubovima.

    Nakon što ste traku pričvrstili na kožu, poduzmite korake da spriječite odljepljivanje trake s kože. Dlanovima pritišćite traku od sredine prema rubovima. Ovako će se traka bolje zalijepiti za kožu.

    3. Nošenje kineziološke trake

    Pobrinite se da se odjeća i oprema ne trlja od traku.


    Odjeća i oprema koja se trlja od krajeve trake može prouzročiti njeno odljepljivanje. Kako biste ovo spriječili, nosite odjeću koja se ne preklapa s krajevima trake. Ako to nije opcija, pokušajte onda zasuknuti odjeću na određenim dijelovima kako biste izbjegli kontakt iste s trakom.
    Primjerice, zasučite rukave ako traku nosite na ramenima.

    Potapkajte traku ručnikom prilikom brisanja tijela. 


    Kineziološka traka može se nositi tri do pet dana te je moguće da će se u nekom trenu smočiti. Kako biste osušili traku, jednostavno je potapkajte čistim, suhim ručnikom. Ne trljajte traku jer biste je tako mogli odlijepiti.

    Odrežite odlijepljene vrhove škarama.


    Ako se u bilo kojem trenutku vrhovi trake krenu odljepljivati, jednostavno odrežite odlijepljene dijelove pomoću škara. Pritisnite preostale krajeve vrpce tako da spriječite daljnje odljepljivanje.

    4. Otklanjanje kineziološke trake

    Navlažite traku pomoću baby ili biljnog ulja 5-10 minuta.


    Prije otklanjanja trake se kože, možete ju olabaviti tako da ju premažete s malo baby ili biljnog ulja. Nanesite ulje na traku i ostavite 5-10 minuta. Ovo će oslabiti ljepilo tako da lakše možete odlijepiti traku s kože.

    Odljepljujte traku u smjeru rasta dlačica.
    Kako biste umanjili bol pri odljepljivanju trake, odljepljujte ju s kože u smjeru rasta dlačica. U pravilu je smjer rasta od trupa tijela pa u smjeru udova prema dolje.

    Pritisnite kožu uz kraj trake.


    Jednom ruku pridržavajte kožu uz kraj trake te ju nježno gurajte od trake. Drugom rukom polako vucite traku. Na ovaj način ćete umanjiti potencijalnu bol pri uklanjanju trake.
    Nemojte brzinski potezati traku s kože. Tako biste mogli oštetiti kožu i prouzročiti iritacije na njoj.*

     

    Vaš komentar:
    • Recenzije i komentare mogu pisati samo registrirani korisnici!
    • Nedovoljno dobar
    • Odličan
    Bilo da trenirate za svoj prvi maraton, pripremate se za svoju prvu igru, dostizanje osobnog cilja u fitnessu ili samo pokušavate preživjeti dan, ništa Vas ne usporava toliko kao bol i ozljede. Kineziološke trake su lagane, udobne za nošenje i mogu se koristiti za mnoge uobičajene ozljede kao što su bol donjeg dijela leđa, bol u koljenu, bol u ramenu, sindrom karpalnog tunela, uganuće gležnjeva, išijatikus, teniski lakat i slične druge tegobe. Kineziološke trake pružaju olakšanje od boli i podršku tijelu tako da ne morate usporiti u ostvarivanju svojh ciljeva.

    Zašto koristiti kineziološke trake?

    KT pomaže smanjiti pritisak na tkivo te može smanjiti nelagodu ili bol. Pravilno ljepljenje pruža podršku mišićima poboljšavajući sposobnost mišićne kontrakcije, čak i kada je slab pomaže mišiću da se prekomjerno ne rasteže ili prekomjerno ne stišće.

    Kada je područje tijela ozlijeđeno udarcem ili prekomjernom uporabom, na tom mjestu nakuplja se limfna tekućina, uzrokujući upalu i oticanje. Ta akumulacija limfnih tekućina može uzrokovati povećani pritisak na mišiće i tkivo, što može izazvati znatnu nelagodu ili bol. Vjeruje se da ukoliko se pravilno primjenjuju, KT podiže kožu, dekompresira slojeve fascie, omogućujući veće kretanje limfne tekućine koja prevodi bijele krvne stanice kroz tijelo i uklanja otpadne proizvode, stanične ostatke i bakterije.

    Obilježja i prednosti kinezioloških traka

    Kinezio trake su visokokvalitetne trake izražene od pamučne tkanine koja "diše" - rastezljive su, samoljepljive i jednostavno se fiksiraju. Trake različitih boja su izrađene od materijala jednake elastičnosti i karakteristika, ali imaju različit učinak s obzirom na terapijska svojstva pojedine boje. Standardna veličina zamotane trake je 5x5 cm.

    Kineziološke trakeJednostavna primjena - Fleksibilne i udobne za nošenje | Može se nositi nekoliko dana
    Vodootoporne - mogu se nositi tijekom bavljenja sportom na vodi i prilikom tuširanja | Ne nadražuju kožu
    Pomažu u otklanjanju boli | Ne sadrže kemikalije

    Video upute

    Kako rezati kineziološku traku:

    Lijepljenje kineziološke trake na bolno koljeno:

    Kako zalijepiti kinezio traku?

    Uz savjetovanje i nadzor medicinskog stručnjaka ili fizioterapeuta mogli biste samostalno koristiti kinezio traku kao oblik liječenja protiv bolova i kod ozljede između posjeta ordinaciji. Da biste koristili kineziološku traku, trebate očistiti kožu, pripremiti traku i zatim ju učinkovito zalijepiti. Također je važno da pravilno nosite i uklonite traku.

    1.Osiguranje da će traka dobro držati

    Zalijepite testnu traku.
    Neki ljudi mogu imati alergijsku reakciju na kinezio traku. Zbog toga biste trebali primijeniti malu testnu traku na 24 sata prije nego što potpuno nalijepite traku na tijelo. Ako dođe do iritacije kože poput crvenila, odmah uklonite traku.

    Uklonite suvišnu kosu s tijela.

    Male količine dlačica neće utjecati na učinkovitost trake. Veća količine raspuštene kose i dlaka može otežati da se traka drži na koži. Pokupite kosu u rep tako da Vam ne smeta pri postavljanju trake.

    Očistite kožu prije apliciranja kineziološke trake.
    Prije primjene kineziološke trake na kožu trebate paziti da je područje čisto i bez ikakvih ulja ili losiona. Operite kožu sapunom i vodom ili istrljajte alkoholom prije nanošenja trake.

    Dopustite da se područje potpuno osuši.
    Nakon čišćenja pazite da je koža potpuno suha prije nanošenja trake. Vlažnost može utjecati na prianjanje. Ako primjenjujete kinezio traku nakon vježbe pričekajte da se tijelo prestane znojiti.

    Postavljajte traku jedan sat prije atletske aktivnosti. Kinezio traka treba vremena da prione za kožu.

    Kao rezultat toga, trebate pričekati barem jedan sat nakon što zalijepite traku na kožu prije nego se uključite u fizičku aktivnost koja može uzrokovati znojenje. Isto tako, trebali biste izbjegavati kupanje i tuširanje u prvom satu nanošenja trake.

    2. Postupak postavljanja kinezio trake na kožu

    Čitava umjetnost razvila se o načinima primjene kineziološke trake.
    No način apliciranja obično ovisi o veličini pogođenog dijela tijela i rezultatima koji se pokušavaju postići. Prije upotrebe trebali biste posjetiti fizioterapeuta ili fizijatra, kako biste naučili koja je pravilna jačina i poravnanje koje treba koristiti za tretiranje tegoba.

    Nekoliko općih pravila:

    Y traka oblikovana u Y postavlja se preko ciljnog mišića te se koristi za okruženje mišića i može ili poticati ili olakšati mišićne podražaje. Traka bi trebala biti malo duža od ciljnog mišića.

    I trake se koriste za akutne ozljede i pomažu kod uobičajenih ispravaka . U tom slučaju stavljate jednan ravan komad trake duž ciljnog mišića.

    X traka je kada traka formira X oblik preko zahvaćenog mišića. Ovo se koristi kada se obik mišića mijenja s kretanjem. Tako će se traka kretati s mišićima pružajući kontinuiranu podršku. Npr. može se koristiti na romboidima (gornji dio leđa i ramena).

    Fan/web traka koristi se na sličan način kao i traka X; međutim, jedan kraj ostaje netaknut, dok se drugi kraj prostire u obliku mreže preko mišića.

    Izrežite potrebnu količinu trake.

      

    Kineziološka traka može biti zapakirana u obliku role ili precizno izrezanih oblika. Ako koristite rolu kinesiološke trake, odmotajte i odrežite količinu trake koju trebate. Zatim, oko krajeva vrpce škarama zaoblite kuteve. To će spriječiti da se traka odljepljuje i odstrani od kraja.

    Ako koristite već označene i izrezane trake, rastrgajte trake duž zupčastog ruba.

    Savijte zglobove prije nanošenja trake.

    Ako primjenjujete kinezio traku na zglobu kao što je koljeno ili lakat, uvijek biste trebali početi sa zglobom u savijenom položaju. Ako se traka nanosi na koljeno ili lakat u ispruženom položaju, traka će se skinuti nakon što se počnete kretati.

    Pričvršćivanje trake.

    Otrgnite površinski dio otprilike 5-7,5 cm od kraja trake kako biste njen kraj pričvrstili na željeno mjesto. Taj dio pričvrstite izravno na kožu. Iznimno je važno da taj dio trake ne rastežete. Ako ga rastegnete, to bi moglo prouzročiti odljepljivanje trake te primjena iste neće biti dovoljno učinkovita.

    Rastegnite traku preko kože.

    Nakon što ste pričvrstili traku na kožu, možete početi rastezati traku preko željenog mišića. Količina rastezanja koju koristite ovisit će o vrsti tretmana. Na primjer, ako želite stimulirati mišić koji se muči pri izvođenju, trebali biste koristiti 15% -50% rastegnuća. To će ublažiti bolove mišića i napetost.

    Ako pak želite olakšati bol kod mišića koji je preopterećen, trebali biste koristiti 15% -25% rastegnuća.

    Odlijepite papirnati dio vrpce u manjim segmentima.

    Ovo možete izvesti tako da traku pridržavate po sredini te lagano trgate i vučete papirnatu pokrivku. Ako odlijepite previše papirnatog sloja odjednom, traka bi se mogla zalijepiti sama za sebe te tako neće biti upotrebljiva. 

    Izbjegavajte dodirivati ljepilo. To može utjecati na ljepljivost trake te može prouzrokovati odljepljivanje trake s kože.

    Pričvrstite kraj trake na kožu.
    Zadnjih 5-7,5 cm trake bi trebalo zalijepiti na kožu bez rastezanja trake. Izbjegavajte lijepiti traku samu za sebe. Traka se neće dobro držati na taj način te bi se vrhovi mogli smotati.

    Pritišćite traku od sredine prema rubovima.

    Nakon što ste traku pričvrstili na kožu, poduzmite korake da spriječite odljepljivanje trake s kože. Dlanovima pritišćite traku od sredine prema rubovima. Ovako će se traka bolje zalijepiti za kožu.

    3. Nošenje kineziološke trake

    Pobrinite se da se odjeća i oprema ne trlja od traku.


    Odjeća i oprema koja se trlja od krajeve trake može prouzročiti njeno odljepljivanje. Kako biste ovo spriječili, nosite odjeću koja se ne preklapa s krajevima trake. Ako to nije opcija, pokušajte onda zasuknuti odjeću na određenim dijelovima kako biste izbjegli kontakt iste s trakom.
    Primjerice, zasučite rukave ako traku nosite na ramenima.

    Potapkajte traku ručnikom prilikom brisanja tijela. 


    Kineziološka traka može se nositi tri do pet dana te je moguće da će se u nekom trenu smočiti. Kako biste osušili traku, jednostavno je potapkajte čistim, suhim ručnikom. Ne trljajte traku jer biste je tako mogli odlijepiti.

    Odrežite odlijepljene vrhove škarama.


    Ako se u bilo kojem trenutku vrhovi trake krenu odljepljivati, jednostavno odrežite odlijepljene dijelove pomoću škara. Pritisnite preostale krajeve vrpce tako da spriječite daljnje odljepljivanje.

    4. Otklanjanje kineziološke trake

    Navlažite traku pomoću baby ili biljnog ulja 5-10 minuta.


    Prije otklanjanja trake se kože, možete ju olabaviti tako da ju premažete s malo baby ili biljnog ulja. Nanesite ulje na traku i ostavite 5-10 minuta. Ovo će oslabiti ljepilo tako da lakše možete odlijepiti traku s kože.

    Odljepljujte traku u smjeru rasta dlačica.
    Kako biste umanjili bol pri odljepljivanju trake, odljepljujte ju s kože u smjeru rasta dlačica. U pravilu je smjer rasta od trupa tijela pa u smjeru udova prema dolje.

    Pritisnite kožu uz kraj trake.


    Jednom ruku pridržavajte kožu uz kraj trake te ju nježno gurajte od trake. Drugom rukom polako vucite traku. Na ovaj način ćete umanjiti potencijalnu bol pri uklanjanju trake.
    Nemojte brzinski potezati traku s kože. Tako biste mogli oštetiti kožu i prouzročiti iritacije na njoj.*

     

    Kupci ovog proizvoda su kupili još

    Woof Ležaj za pse 55x75x15 cm Siva

    199,00 kn 239,00 kn
    Woof Ležaj za pse 55x75x15 cm Siva